Asus A3AC-5001 czy HP nx6110 PY511EA

Autor: Adam Dziendziel <inthespire_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 13:55:28 MET

Witajcie,

mam dwa laptopy o podobnej konfiguracji:
HP nx6110 PY511EA - http://www.gvcnet.pl/?mod=5&id=227 (dokupiłbym od razu 512
MB RAM)
ASUS A3AC-5001 - http://www.mobilworld.pl/produkt/asus_a3ac5001_.php?2

Asus ma wiele bajerów, których HP nie przewidział w tej klasie cenowej
(TV-out, 4 USB, DDR2 zamiast DDR, kamerka). Ale na nich w zasadzie mi nie
zależy. Zależy mi jednak na jakości wykonania obudowy i dobrej klawiaturze.
Pracuję często na świeżym powietrzu i nie chcę by sprzęt zbierał wszystkie
rysy - szukam czegoś na miarę IBM-a serii T i tu nx6110 wypada nieźle, ale
Asus ze swoim wyposażeniem kusi.

Jak wygląda wykonanie tego Asusa na tle HP nx6110 (nie nx6125, bo u tego już
widziałem inny plastik)?

Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi - chciałbym zamówić komputer jeszcze w tym
tygodniu :)

Pozdrawiam,
Adam