Re: 6600 GT *AGP* - ktory najlepszy?

Autor: Krzysiek <bosskg_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 11:36:12 MET

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości
news:dmefdr$c5v$1@inews.gazeta.pl...

> Dzien dobry!
>
> Decyzja o zakupach zapadla, teraz zastanawiam sie _ktora_ karte zakupic.
> Od razu wyjasnie co znaczy "najlepszy". Otorz kluczowe dla mnie jest aby
> karta byla
> a) referencyjnie lub lepiej taktowana (tzn. 500/1000)
> b) miala *cichy* i bezawaryjny wiatraczek a najlepiej pasywne chlodzenie
> c) przy odsprzedazy za 1,5-2 lata byla modelem atrakcyjnym
>
> Moim faworytem dotychczas byl Gigabyte z pasywnym chlodzeniem o taktowaniu
> pamieci 1150 (wiem, wiem tak na prawde 525). Znakomita karta ale podaz
> [...]

99% kart 6600 GT na AGP ma taktowanie na pamieciach 900. Mam Leadteka i nie
rozumiem dlaczego obawiasz sie jakosci tych kart skoro jest ona u tej firmy
zawsze na wysokim poziomie. U mnie chodzi na 550/1150 na standardowym
chlodzeniu i naprawde jej nie slychac. W cenie ponizej 600 ZL to bardzo
atrakcyjna oferta biorac pod uwage pelne wersje gier w zestawie.

--
Pozdrawiam
Krzysiek