LCD dla słabowidzacego

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 11:13:30 MET

Witam. Mam trochę nietypową prośbę - mój znajomy, który widzi obraz
dopiero po zbliżeniu oczu na jakieś 15-20 cm do ekranu, rozgląda się za
monitorem LCD do pracy biurowej. Problem w tym, że żeby cokolwiek mógł
odczytać, trzeba mu będzie w systemie ustawić mniejszą rozdzielczość niż
domyślna dla monitora; a wówczas - jak wiem z doświadczenia - czcionki
wyglądają fatalnie. Czy ktoś zna i może mi polecić monitor 17" albo 19",
na którym tekst wyświetlany w rozdzielczości 800x600 będzie prawidłowo
wyglądać?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/