Re: Ch³odzenie twardziela?

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 10:25:27 MET

Jarek Grabek wrote:

> Muszê to na spokojnie przemy¶leæ. S³aby punkt tego sposobu polega na tym,
> ¿e w efekcie nie bêdê móg³ siê ruszyæ sprzed kompa, bo co 10 minut
> cz³owiek bêdzie mnie wo³a³..

Czyli tak jak my¶la³em - dzieciak administratorem...
To mo¿e naucz go, ¿e komputer to nie ¶mietnik i nie wrzuca siê w niego co
popadnie...

> Nie odpowiem Ci na to pytanie, bo mamy spory ni¿ demograficzny i nie bêdê
> Ciê zniechêca³ ;))
> Oj widaæ, ¿e jeszcze nie masz dzieci..
> ;))

Za to ja mam, te¿ sze¶cioletnie i mogê tylko powiedzieæ jedno: to RODZICE
ustalaj± regu³y i wymuszaj± ich przestrzeganie. Dzieci NIGDY same z siebie
ich nie ustal± i im siê nie podporz±dkuj± - taka ich natura. Mo¿e ustal po
prostu regu³y korzystania z komputera: jedna nowa gra na tydzieñ/miesi±c,
Ty j± instalujesz (po uprzedniej akceptacji), dziecko mo¿e uruchamiaæ tylko
dozwolone programy itd. Za uprawnieniami (administratora) powinna i¶æ
odpowiedzialno¶æ, a za co mo¿e byæ odpowiedzialny sze¶ciolatek? Dasz mu
klucze od domu? A "klucze" od komputera dosta³...

JaromirD

--
Odpowiadaj±c zamieñ "q" na "o".