Re: RAID 0

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 10:24:12 MET

news:dmeckv$j2v$1@polsl.pl...

> Ty *jeszcze* nie straciłeś.
>
> Najczęściej dopiero ci, którzy już doświadczyli poważniejszej
> utraty danych zaczynają myśleć w kategoriach "jak zrobić, by
> ryzyko awarii było jak najmniejsze".

Pisałem już, że codziennie w nocy robi mi się backup na inny PC...
Więc nawet jak mi ukradną PC-ta to i tak dane odzyskam
w przeciwieństwie do użytkowników "lusterek" :)

Mirror to zabezpieczenie typu "kluczyk do klawiatury",
sprawdza się tylko przy niektórych, sporadycznych sytuacjach.

A jeżeli ktoś uważa, że awarie dysków to nie jest sporadyczna
sytuacja, bo "pogrzebał już ich kilka", to polecam google
i instrukcje obchodzenia się z dyskami i inną elektroniką
ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z ESD.
A później analizą własnych zachowań. ;)

ax

PS A panowie to dalej na tych Celeron-ach 300A
czy włożyliście sobie coś szybszego?
;)