Re: Ch³odzenie twardziela?

Autor: Jarek Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 09:57:11 MET

> Jest kilka wyj¶æ z takiej sytuacji. Najlepiej (choæ nie najtaniej) kupiæ
> mu X-Boxa, PS2, GameCube'a lub inn± zabawkê tego typu, ewentualnie
> osobny komputer. Ja da³em siostrze stary komputer i teraz mam ¶wiêty
> spokój. ;P

Konsola raczej nie wchodzi w grê. Dlaczego?
Otó¿ ka¿da gra kosztuje sporo pieniêdzy, a w gazetkach dla dzieciaków za 5
czy 10z³ s± czêsto dwie pe³ne gry. Do tego dochodzi sposób traktowania tych
p³yt przez dzieci. Na dobr± sprawê mo¿na przyj±æ, ¿e s± to egzemplarze
jednorazowe.

> Nale¿y pamiêtaæ, ¿e komputery nie zosta³y stworzone z my¶l± o graniu,
> chocia¿ jako urz±dzenia uniwersalne do tego te¿ siê nadaj±. ;)
> ¯onglowanie dyskiem te¿ nie jest najlepszym wyj¶ciem, bo w ten sposób
> nara¿asz go na uszkodzenia.

Na razie siê to jako¶ sprawdza. Ewentualnie zmodyfikujê to tak, ¿e mój dysk
bêdzie na sta³e w kompie a m³ody bêdzie swój wk³ada³, jak bêdzie chcia³
graæ. Mam jeszcze kilka innych pomys³ów (wczoraj kupi³em ghosta, wszystkie
wa¿ne rzeczy bêd± backupowane na innym dysku i tyle).

> Skonfiguruj Windowsa tak, ¿eby tylko administrator mia³ uprawnienia do
> instalowania nowego softu, w ten sposób tylko Ty bêdziesz móg³
> instalowaæ te demka i odinstalowywaæ je wedle w³asnego uznania.

Muszê to na spokojnie przemy¶leæ. S³aby punkt tego sposobu polega na tym,
¿e w efekcie nie bêdê móg³ siê ruszyæ sprzed kompa, bo co 10 minut cz³owiek
bêdzie mnie wo³a³..

> Sze¶ciolatek mo¿e siê pocz±tkowo wkurzaæ, ale w koñcu do kogo nale¿y
> komputer? ;)

Nie odpowiem Ci na to pytanie, bo mamy spory ni¿ demograficzny i nie bêdê
Ciê zniechêca³ ;))
Oj widaæ, ¿e jeszcze nie masz dzieci..
;))

--