Re: Ch³odzenie twardziela?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 19:20:14 MET

Jarek Grabek napisa³(a):

> By³ NTFS. Sêk w tym, ¿e m³ody doprowadzi³ do regularnego padu systemu.
> Bo widzisz w gazetach dla dzieci s± zawsze takie p³yty z mas± gier. A on
> tych gazet i p³yt ma niestety duuu¿o. Niekontrolowane instalowanie
> wszystkiego, czasem 3 raz z rzêdu udupi³o system na cacy. Zdarza siê, w
> koñcu to tylko windows.

Jest kilka wyj¶æ z takiej sytuacji. Najlepiej (choæ nie najtaniej) kupiæ
mu X-Boxa, PS2, GameCube'a lub inn± zabawkê tego typu, ewentualnie
osobny komputer. Ja da³em siostrze stary komputer i teraz mam ¶wiêty
spokój. ;P
Nale¿y pamiêtaæ, ¿e komputery nie zosta³y stworzone z my¶l± o graniu,
chocia¿ jako urz±dzenia uniwersalne do tego te¿ siê nadaj±. ;)
¯onglowanie dyskiem te¿ nie jest najlepszym wyj¶ciem, bo w ten sposób
nara¿asz go na uszkodzenia.

> Pomys³owo¶æ takich obszczymurków ociera siê czasem o granice geniuszu,
> niestety nigdy nie koñczy siê to dobrze

Skonfiguruj Windowsa tak, ¿eby tylko administrator mia³ uprawnienia do
instalowania nowego softu, w ten sposób tylko Ty bêdziesz móg³
instalowaæ te demka i odinstalowywaæ je wedle w³asnego uznania.
Sze¶ciolatek mo¿e siê pocz±tkowo wkurzaæ, ale w koñcu do kogo nale¿y
komputer? ;)

--
# Pozdrowienia przesy³a Atlantis # GG: 1238885
# "W³adza to nie ¶rodek do celu; w³adza to cel"