Re: Ch³odzenie twardziela?

Autor: Jarek Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 21:07:03 MET

> a by³o NTSF ¿e siê tak g³upio spytam? bo jak nie ma praw do plików to

By³ NTFS. Sêk w tym, ¿e m³ody doprowadzi³ do regularnego padu systemu.
Bo widzisz w gazetach dla dzieci s± zawsze takie p³yty z mas± gier. A on
tych gazet i p³yt ma niestety duuu¿o. Niekontrolowane instalowanie
wszystkiego, czasem 3 raz z rzêdu udupi³o system na cacy. Zdarza siê, w
koñcu to tylko windows.

> nic nie zrobi,no chyba ¿e masz jakiego¶ geniusza

Pomys³owo¶æ takich obszczymurków ociera siê czasem o granice geniuszu,
niestety nigdy nie koñczy siê to dobrze ;)

> scythe produkuje urz±dzenia do ch³odzenia bez wiatraczka,tylko ¿e trzeba
> pod³±czyæ normalnie kabel ide i zasilania

My¶lisz o tym?
http://www.cooling.pl/product_info.php?products_id=1051
Prawdê mówi±c to jest 2x dro¿sze, ni¿ to co pokaza³em. Potrzebujê tego w
domowym kompie? Podpowiesz jakie¶ znaczne ró¿nice?

--
pozdrawiam
Jarek