Re: Temp. twardzieli samsunga?

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 15:25:17 MET

bruner wrote:
> Mam 2 twardziele samsunga ( 3letni 20gb i nowy 160) i nie wiem jaka
> powinna być normalna temp. ich pracy. U mnie w lekko uchylonej budzie, w
> spoczynku, stary twardziel w kieszeni ma ok 40 stopni a nowy, leżący w
> saniach ma zawsze ok. 45 st. Mam jeszcze zamontowanego twardziela WD,
> ale on nie ma czujników temp. Mam wrażenie że nowy samsung za bardzo się
> grzeje, tym bardziej że nie od procka (mam athlona64 3000, 1,8Ghz
> podkręconego do 2,5 Ghz, a on w spoczynku nigdy nie przekracza 30 stopni).
> Czy ktoś mający samsunga może coś skrobnąć na temat?

ja mam samsunga pod SATA 80Gb
zwykle temp. jest okolo 37 stopni (w obudowie kompa mam ok 30)
ale pare razy zdazylo sie ze czujnik pokazywal nawet 47 stopni
nie bardzo wiem od czego to zalezy, ale potem sprawdzalem temp. po
intensywnym mieleniu i nigdy nie przekraczala 40

hanek

ps. przy ilu stopniach trzeba sie zaczac bac? ;-)