Temp. twardzieli samsunga?

Autor: bruner <brunerro_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 14:03:35 MET

Mam 2 twardziele samsunga ( 3letni 20gb i nowy 160) i nie wiem jaka powinna
być normalna temp. ich pracy. U mnie w lekko uchylonej budzie, w spoczynku,
stary twardziel w kieszeni ma ok 40 stopni a nowy, leżący w saniach ma
zawsze ok. 45 st. Mam jeszcze zamontowanego twardziela WD, ale on nie ma
czujników temp. Mam wrażenie że nowy samsung za bardzo się grzeje, tym
bardziej że nie od procka (mam athlona64 3000, 1,8Ghz podkręconego do 2,5
Ghz, a on w spoczynku nigdy nie przekracza 30 stopni).
Czy ktoś mający samsunga może coś skrobnąć na temat?

--
Pozdrawiam
Bruner