Re: zwykly dysk via USB?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 14:54:33 MET

Stoout w wiadomości <news:dm9uuk$3pj$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> a masz jakiś link na potwierdzenie tego?
> szukałem troche po necie i allegro i znalazłem
> tylko jeden sklep który sprzedawał coś takiego.
> jednak cena zdecydowanie odbiegała od 38zł

Zdolny jesteś, nie ma co.
To też się nie wysilę - link pewnie będzie złamany (pewnie się okaże, że to
będzie za duże utrudnienie :p)

http://www.allegro.pl/search.php?string=USB+IDE&search_type=1&selected_country=1&location_radio=2&state=0&st=gtext&order=t&listing_sel=2&listing_interval=7&price_from=&price_to=38

(http://tinyurl.com/doah5) :P

--