Re: Czym sie rozni PALM od POCKET PC...

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 08:16:42 MET

ytr napisał(a):
> Witam
> jestem zielony w tym temacie... a chcialbym kupic cos czym bede mogl w
> kazdym miejscu laczyc sie z netem; latwo, szybko, wygodnie... :)
> co jest lepsze, wygodniejsze w uzyciu, czym sie roznia i jak sie mozna
> laczyc z netem: POCKET PC czy PALM ???

Pocket PC to ręczny komputer oparty na systemach Pocket
Windows
Palm to komputery ęczne oparte na Palm OS

Bardziej popularne i większy wybór jest oczywiście Pocket PC

Polecam grupy;
ms-news.pl.pocketpc
ale szczególnie- bo większy ruch na niej i spotkasz tam użytkowników
zarówno Pocket PC jak i Palm;
pl.comp.sys.palmtop

A jeszcze warto zobaczyć stronę;
www.pdaclub.pl