Re: Czym sie rozni PALM od POCKET PC...

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 08:13:20 MET

balalajka napisał(a):

> Po co Ci się łączyć z netem skoro nie potrafisz go używać (zadawać pytań na
> właściwych grupach) ?

Łoj!
To że Ty wiesz, że jest inna grupa od Palmów i Pocketów nieznaczy, że
pytający też to wie, a pytanie sugeruje wręcz, że napewno nie wie.
A jeśli jedyne co miałeś w tej materii do powiedzenia, to to, że to nie
ta grupa- to trzeba było nic niepisać.

BTW
Wiesz coś na temat materii Pocket PC i Palm?

Bartek