Re: Czym sie rozni PALM od POCKET PC...

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 07:54:23 MET

balalajka zapodał(-a):
> Po co Ci się łączyć z netem skoro nie potrafisz go używać (zadawać pytań
> na właściwych grupach) ?

Skonfiguruj czytnik, jak już mowa o pisaniu na grupy.
Co do pytania kolegi: było ono dość konkretne, nie uważasz?
PC - pecet --> jaką widzisz różnicę? Jak rozmawiamy tutaj
o laptopach - czemu nie wysyłasz na inne grupy - przecież
to już nie pecet... Myślenie nie boli.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,