Re: [Długie] Problemy z dyskiem

Autor: Brodi <madmax81_at__dsd_interia.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 23:02:01 MET

> drugim. Po jakimś czasie winowajca się znalazł: nie należało mieć
> jendocześnie zainstalowanego sterownika do karty jak i sterowników
> producenta płyty głównej do dysku (w tym przypadku NVIDIA i ABIT NF7
> v2). Od tego czasu sytuacja się uspokoiła, ale nie do końca. Co pewien
to już w zasadzie jest nienormalne, nigdy nie miałem żadnego konfliktu
między kontrolerami ( niestety dużo ich nie miałem , może szczęście ? )

1. czy zasilacz to uciągnie ?
2. memtest
3. przełóż raida do innego slotu PCI
4. nie napisałeś jaki windows, poprawki i SP wgrane ?
5. próbowałeś z inną płytą ? może to ten abit ? najnowszy bios ?(to
obstawiam jeśli to nie ram )
6. ide bus master w biosie na enabled ?
7. taśmy nowe ?

błędy które wywala windows raczej wskazują na jakieś przekłamania przy IO
dysku

profilaktycznie sprawdziłbym poszczególne części w innym komputerze

dysk raczej jest ok :)