Re: k8NF-9 800 --> 1000mhz HT - pomocy

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 23:06:17 MET

Dnia Sat, 26 Nov 2005 22:41:47 +0100, [cOy] napisał(a):

> Dzieki za odpowiedz...
>
> ...sprawa wyglada tak, ze na identycznym biosie F9 ale w innym egzemplarzu
> tej samej plyty poszlo na 1000 mhz...a w tym nie chce...

w jednym jest pewnie chip A3 (czyli taki sam jak w nForce4 ultra) a w
drugim A2 i pewnie i byćmoze A2 nie daje rady i wraca do ustawień
fabrycznych po wykryciu przetaktowania. U mnie nie ma prolemu z
przestawieniem na x5, tylko że płyta zgłasza sprzeciw :)

> A z tego co sie
> orietnuje, to dopiero co w nowyszych biosach to odblokowali, a nie
> zablokowali :)

no bez przesady - już w zabytkowym biosie F3 można było ustawić mnożnik
HTx5, więc nie masz racji (w F2 pewnie też była ta opcja).

> No nic, grunt, ze roznicy nie ma, a skoro sie chcialo miec
> tania plyte to... no. :)

ano różnicy nie ma. Różnica między HTL 500 MHz a 1000 MHz to jakieś 0.5%,
czyli granica błedu pomiarowego.

> Pozdrawiam
>
> coy

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam