Re: Zasilanie komputera UPS

Autor: Krzysztofsf <krzysztofsf_at_gazeta.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 19:03:34 MET

Dnia Sat, 26 Nov 2005 18:41:02 +0100, peterphk napisał(a):

> [...]

Dalem link - spodziewalem sie za ta cene normalnego, a kupilem easy :(
Brak monitorowania - tylko energia.
> konfiguracja nawet standardowa moze go przeciazyc .... dla przykladu:
> konfig: P4 2.4 HT, GF6600GT, 512MB ram, barracuda 250GB, zasilacz tagan
> 380W: idle: 125W, max 190W + monitor crt okolo 100W czyli jezeli ktos
> lubi pograc to

No konfiguracja mniej wiecej jak powyzej, tyle, ze ramu 1 Gb, i karta Ati
GTO800

> zapezbieczenia raczej kiepskie:) po spadku napiecia na akumulatorze
> powiedzmy ponizej 10,5V UPS sie wylacza ... pytanie co sie dzieje z cala
> reszta elementow w tym czasie:))

Podlaczylem do slabszego sprzetu (tamten jeszcze niekompletny, sie
sklada), po wylaczeniu kilka minut popracowalem - i dziala.

> no przy pracy z sieci zasilajacej rzeczywiscie nie ma to znaczenia
> wiekszego ile konfig pradu wciaga ... jezeli nie wywali bezpiecznika
> znaczy ze ok :)

Czyli, ze pozostakje mi przetestowac i jesli bedzie dzialalo, to znaczy,
ze podaje z sieci takie natezenie jakie potrzebne?