Re: Zasilanie komputera UPS

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 11:19:00 MET

Krzysztofsf napisał(a):

> Podlaczylem do slabszego sprzetu (tamten jeszcze niekompletny, sie
> sklada), po wylaczeniu kilka minut popracowalem - i dziala.

na slabszym sprzecie podziala ... na mocniejszej konfiguracji roznie
bywa ...

> Czyli, ze pozostakje mi przetestowac i jesli bedzie dzialalo, to znaczy,
> ze podaje z sieci takie natezenie jakie potrzebne?

tzn. test musi polegac na tym, ze po pelnym naladowaniu UPS'a odetni od
niego zasilanie i zobacz ile to podziala ... najpierw dla pewnosci w
idle a pozniej (po pelnym naladowaniu) zapodaj 3dmarka jakiegos i
sprawdz drugi raz ... jezeli bedzie trzymal 5min lub dluzej (przy pelnym
obciazeniu) tzn. ze moze byc ... jezeli tylko 2-3 minuty lub krocej tzn,
ze jest mocno obciazony i nie wiadomo jak dlugo to pociagnie
bezawaryjnie ...

no i oczywiscie moze tez byc taki przypadek ze prawie od razu sie
wylaczy ... a to znak, ze to dla niego za duzo (zakladajac, ze jest
naladowany do pelna).