Re: projektor mulimedialny

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 13:56:58 MET

Marcin Stankiewicz wrote:

> 1. Kupowa膰 projektor z rozdzielczo艣ci膮 XGA, czy SVGA wystarczy ?

        Jak masz pieni膮dze, to kup z wy偶sz膮.

> 2. Jaka powinna byc jasno艣膰 takiego projektora ?

        To zale偶y od tego, jak du偶y chcesz mie膰 obraz i jak jasno b臋dzie w
pomieszczeniu.

> 3. Na kt贸re firmy powinieniem zwr贸ci膰 uwag臋 ?

        Mam w pracy 8 lub 9 projektor贸w firm Nec, Sanyo i Epson i w zasadzie
wszystkie s膮 tak samo dobre :) Na przetergu robili艣my por贸wnanie obraz贸w
z kilku projektor贸w, najgorszy obraz mia艂 Philips. Do tego firma poda艂a
wi臋szk膮 jasno艣膰 ni偶 wynika艂o to z danych producenta :-/
        Wa偶na rzecz: nale偶y unika膰 projektor贸w z zoomem cyfrowym; tylko
optyczny! (takie s膮 dro偶sze).鈫

> 4. Gdzie mog臋 dokonac takiego zakupu w poniedzia艂ek, w 艁odzi ( mo偶e
> kt贸ry艣 z grupowicz贸w prowadzi firm臋 ;-) ? )

        Dystrybutorzy zazwyczaj nie maj膮 w magazynie wszystkich typ贸w/modeli i
nie wszystko kupisz od r臋ki model, kt贸ry b臋dziesz chcia艂, mo偶e b臋dziesz
musia艂 poczeka膰 tydzie艅. Do tego przyk艂ad: kupuj膮c w IRS np. projektor
NEC mo偶esz zaoszcz臋dzi膰 do 800 z艂 ni偶 kupuj膮c w innej firmie
(zaopatruj膮cej si臋 w IRS tak czy inaczej), wi臋c mo偶e warto si臋 do
Warszawy przejecha膰. Warto sprawdzi膰 ceny lamp i ich 偶ywotno艣膰 oraz ceny
i dost臋pno艣膰 pilot贸w do projektor贸w.

--
Filip.