Re: haslo HDD

Autor: www.MaRkS.go.pl <xx_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 13:48:54 MET

Obawiam sie, ze kolega nie ma racji...
Naprwde wiele zrobilem z tym dyskiem...
wiele tez poczytalem o tym zabezpieczeniu...
Jedna, jedyna szansa... ... dostep tzw haslem MASTER.. ale wowczas wszystkie
dane ulegaja zniszczeniu..
Mozna je odzyska oczywiscie przy pomocy specjalistycznych firm (pamietna
afera z HDD z kancelari premiera, itp).. ale przecietny uzytkownik nie da
rady...
Informacja o hasle jest zapisana w poczatkowych sektorach dysku, dostepnych
tylko dla producenta...
Tak wiec podmiana elektroniki nic nie da....

Użytkownik "Marek Hobler, 'neutrinus'" <marek@o2.bezsmiecia.pl> napisał w
wiadomości news:dm9elr$kre$1@atlantis.news.tpi.pl...