projektor mulimedialny

Autor: Marcin Stankiewicz <e_mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 20:53:46 MET

Witam,

Dostałem prikaz i musze kupić projektor mulimedialny. Problem w tym, że
nie wiem na ich temat nic, a raczej tylko to, że strasznie drogie
cholerstwo ;-).

Projektor do biura, podłączany do notebooka. Zastosowanie : projekcja
czegokolwiek co się nasunie na myśl. Myślę, że obraz będzie wyświetlany
na ścianie lub na ekranie ( też go powienieniem kupić ? )

Pomieszczenie w którym będzie używany jest dość jasne ( białe ściany,
dwa duże okna i verticale )

Pytania :

1. Kupować projektor z rozdzielczością XGA, czy SVGA wystarczy ?

2. Jaka powinna byc jasność takiego projektora ?

3. Na które firmy powinieniem zwrócić uwagę ?

4. Gdzie mogę dokonac takiego zakupu w poniedziałek, w Łodzi ( może
któryś z grupowiczów prowadzi firmę ;-) ? )

Jak to E.Gierek mówił "Pomożecie?" ;-)

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a "motomouse" ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka(czyli orange).pl