Re: haslo HDD

Autor: Marek Hobler, 'neutrinus' <marek_at_o2.bezsmiecia.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 11:48:15 MET

www.MaRkS.go.pl napisał(a):
> ... Trzy razy i komp sie resetuje (laptop), pozniej znow mozna 3 razy.
> itd... itd... itp...
> natomiast przy kompie stacjonarnym system nie widzi wcale tego dysku, choc
> BIOS go wykrywa !!!
> Naprawde dobre zabezieczenie...
> Jesli ktos jest zainteresowany.. podesle troche linkow nt temat....

niestety wg moich informacji wcale to nie jest dobre zabezpieczenie.

dysk blokuje standartowe funkcje odwolania sie do danych... ale mozna
kozystajc z niskopoziomowych polecen dostac sie do danych. Nie jest to
latwe - ale gdzies czytalem jak to zrobic.

Do glowy przyszedl mi jeszcze pomysl z podmiana elektroniki - niewiem
gdzie fakt zachaslowania jest zapisany.

pozdrawiam,
Marek Hobler, 'neutrinus'

--