Re: GF6600GT AGP - dylemat taktowania

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 11:58:11 MET

<<>> Gozdek <<>> napisał(a):

> Ta karta działając w trybie 2D chodzi rdzień na 300Mhz w celu zmiejszenia
> obrotów układu chłodzacego ja i co za tym idzie glosnosci. A w trybie 3D
> osiaga zegar 500Mhz.

Poczekaj, to mi troche nie pasuje - bo wg tego co sugerujesz karta sama
powinna zmienac taktowanie w zaleznosci od trybu graficznego aktualnie
bedacego w uzyciu (2D/3D), right? To jak to jest, ze jesli testuje
wydajnosc 2D i 3D w Performance Test jest roznica w wynikach jesli
pozostawie karte w spokoju lub ustawie jej w V-Tune II taktowanie na
sile 500/1000MHz?? Przeciez i bez tego powinny byc identyczne wyniki w
3D a nie sa! Z tego wynika ze wcale nie przestawia sie pojebana karta
sama jak sugerujesz na to 500MHz dla GPU tylko zasowa jako 300MHz. :(
Ta sama sytuacja w 3DMark2005 i AquaMark3 - wyniki sa szasadniczo wyzsze
jak sam ustawie karcie 500MHz dla GPU.
Tak wogole skad mozna sie czegos dowiedziec na ten temat - skad Ty o tym
wiesz?? Mozesz zapodac jakies linki czy cos? THX

Pzdr OMSON