Połączenie kabli USB przez zlutowanie

Autor: Kompaner <kompaner_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 08:38:16 MET

Witam!
Mam dwa kabelki - USB od drukarki A/B i przedłużka USB A/A, w sumie 7,5 m.
Drukarka dołaczona kabelkiem USB z przedłużką działa prawidłowo.
Mam zamiar miejsce połączenia zlutować po uprzednim obcięciu wtyczki na
kablu drukarki i gniazdka na kablu przedłużki.
Czy to będzie dzialać tak dobrze jak poprzednio?
Czy są jakieś szczególne wymogi typu ekranowanie lub tym podobne?
Czy wystarczy zlutować kabelki o tych samych kolorach?
Jak sprawdzić prawidłowość połączenia we wtyczkach (który pin z którym)?
Kompaner