Re: projektor mulimedialny

Autor: Polar <wawa197_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 23:45:45 MET

jeśli stać Cię na XGA to bierz XGA inaczej do prezentacji nie ma sensu
przepłacać
Co do DLP vs. LCD...
pamiętaj o jednym lampy DLP są o 50% droże niże te do LCD a starczają na
tyle samo

DLP ma dwie główne wady - grzeją jak kaloryfer i częściej się przez to psują

niestety tak się stało że na siłe stałem się posiadaczem proejktora benq na
DLP - grzeje kosmicznie i hałasuje - bo to ciepło trzeba odprowadzić. Potem
miałem do czynienia z Epsonem 745 na LCD- cudo. Mały, jasny, cichy i
bezprzewodowy - bez porównania z benq.

niestety wątpie żebyś przetestował projektor w Łodzi gdyż większość firm
audio-video jest w Wa-wa, Wrocławiu i Poznaniu. W warszawie każdy producent
zaprosi Cię do biura na pokaz (każdy normalny i ceniący klienta)

Ja na twoim miejscu poszukałbym coś z modeli Epsona, Sony czy Panasonica

Infocus... wszystko pięknie, ale diabeł siedzi w szczegółach. Żarówka na dwa
lata, a potem jej wymiana to napewno astronomiczny koszt.. i niuans
serwisu - kto go wogule prowadziw Polsce? PRomocje nigdy nie są za darmo.
Gdzieś ten koszt dodatkowej gwarancji trzeba upchnąc - jak nie teraz to
póżniej, ajk nie w cenie projektora to w cenie żarówki. Pamiętaj też (bo i
ztym miałem do czynienia) że odmówiono mojej firmie naprawy gwarancyjnej
projektora DLP gdyż twierdzono że nie dawano mu dostatecznie dużo czasu na
wychłodzenie się.... szkoda mówić