Re: projektor mulimedialny

Autor: Marcin Stankiewicz <e_mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 02:53:14 MET

Dnia Fri, 25 Nov 2005 23:45:45 +0100, Polar na pl.comp.pecet napisał(a):

> jeśli stać Cię na XGA to bierz XGA inaczej do prezentacji nie ma sensu
> przepłacać

Stać, nie stać - ale jak mam wydać 3000 na byle co to już lepiej wydać
4500 i byc zadowolonym. ;)

> Co do DLP vs. LCD...
> pamiętaj o jednym lampy DLP są o 50% droże niże te do LCD a starczają na
> tyle samo

Problem leży w tym, że ten rzutnik nie będzie za bardzo eksploatowany.

> DLP ma dwie główne wady - grzeją jak kaloryfer i częściej się przez to psują

hmmm ...

> niestety tak się stało że na siłe stałem się posiadaczem proejktora benq na
> DLP - grzeje kosmicznie i hałasuje - bo to ciepło trzeba odprowadzić. Potem
> miałem do czynienia z Epsonem 745 na LCD- cudo. Mały, jasny, cichy i
> bezprzewodowy - bez porównania z benq.

No fakt - fajny. Ale cena :D nie przystaje zupełnie do chęci/zamiarów
zakupu.

> niestety wątpie żebyś przetestował projektor w Łodzi gdyż większość firm
> audio-video jest w Wa-wa, Wrocławiu i Poznaniu. W warszawie każdy producent
> zaprosi Cię do biura na pokaz (każdy normalny i ceniący klienta)

tutaj nie ma problemu kinodomowe.lodz.pl

> Infocus... wszystko pięknie, ale diabeł siedzi w szczegółach. Żarówka na dwa
> lata, a potem jej wymiana to napewno astronomiczny koszt..

ok. 1500 pln - chyba nie aż tak dużo ?

http://www.mds.com.pl

> Pamiętaj też (bo i ztym miałem do czynienia) że odmówiono mojej firmie
> naprawy gwarancyjnej projektora DLP gdyż twierdzono że nie dawano mu
> dostatecznie dużo czasu na wychłodzenie się.... szkoda mówić

Rzeczywiście - szkoda mówić.

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a "motomouse" ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka(czyli orange).pl