Re: projektor mulimedialny

Autor: Marcin Stankiewicz <e_mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 22:40:41 MET

Dnia Fri, 25 Nov 2005 22:17:39 +0100, Polar na pl.comp.pecet napisał(a):

> Do prezentacji nie musisz się przejmowac rozdzielczością

No tak, ale skoro w laptopie natywna jest 1024x768 to chyba lepiej XGA ?

> od 1500 do 2500 ANSI

Dzięki.

> Główni producenci: Nec, Epson, Sony, Toshiba

A co powiesz o produktach firmy INFOCUS ?

> Pytanie powinno brzmieć LCD czy DLP
> Do projekcji biznesowych chyba w chwili obecnej lepiej nabyć LCD. Epson robi
> projektory które włączają się natychmiast i natychmiast można je wyłączyć -
> nie musi się chłodzić - to bardzo wygodne. Chyba Sony i Panasonic tez mają
> takie mieć

DLP daje chyba trochę ładniejszy obraz ? Czas do włączenia nie jest aż
tak istotny. Nie bedzie on służył jako projektor przenośny.

> Hercules.....mmmm
> Lepiej kontaktować się z firmami specjalizowanymi. np IRS z Warszawy

IRS jest w Warszawie ;-) a ja nie będę miał czasu pojechać do Wawki w
poniedziałek. Poza tym, chciałbym go przetestować na miejscu ;-)

> Inne dodatkowe pytania to:
> - ma ważyć mało?

Nie musi.

> - ma być WiFi?

INFOCUS ma jakieś moduły opcjonalne do dokupienia. Na tą chwilę nie musi
być wireless, ale w przyszłości byłoby miło mieć taka opcje.

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a "motomouse" ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka(czyli orange).pl