Re: projektor mulimedialny

Autor: Polar <wawa197_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 22:17:39 MET

> 1. Kupować projektor z rozdzielczością XGA, czy SVGA wystarczy ?
Do prezentacji nie musisz się przejmowac rozdzielczością

> 2. Jaka powinna byc jasność takiego projektora ?
od 1500 do 2500 ANSI

> 3. Na które firmy powinieniem zwrócić uwagę ?
Główni producenci: Nec, Epson, Sony, Toshiba

Pytanie powinno brzmieć LCD czy DLP
Do projekcji biznesowych chyba w chwili obecnej lepiej nabyć LCD. Epson robi
projektory które włączają się natychmiast i natychmiast można je wyłączyć -
nie musi się chłodzić - to bardzo wygodne. Chyba Sony i Panasonic tez mają
takie mieć

> 4. Gdzie mogę dokonac takiego zakupu w poniedziałek, w Łodzi ( może
> któryś z grupowiczów prowadzi firmę ;-) ? )
Hercules.....mmmm
Lepiej kontaktować się z firmami specjalizowanymi. np IRS z Warszawy

Inne dodatkowe pytania to:
- ma ważyć mało?
- ma być WiFi?

Pozdr