Re: sklep w typie komputronika

Autor: maniooo (nie z domu) <manioooo_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 15:26:48 MET

Witam,

widzę, że nie tylko ja mam coś do Komputronika.
Ostatnio zadałem na grupie pytanie o laptopa, wybrałem w końcu model,
ale zależało mi na tempie, faktura musiała być z listopada. Tempo w moim
mniemaniu = mail, góra kilka godzin czekania, odpowiedź, ewentualnie gg.
Żaden z podanych numerów gg przez 3 dni nie był aktywny, nawet, jak w
opisie było, że obsługa klientów od 9:30 do 17:00, to i tak nikt mi na
nic nie odpowiedział. Na maila czekałem dobę lub więcej (choć przyznam,
że odpowiedzi były rzeczowe). Po wielkich męczarniach laptopa kupiłem tu
(dokładnie zresztą ten model):
http://www.notebook.strefa.pl/main/ibm_thinkpad_r50e_tp_r50e_ur0s5pb.php
Na Podhalu ponoć jest to RTV Apollo. Kontakt błyskawiczny, cena niższa,
rozszerzenie pamięci - żaden problem. Wszystko załatwione praktycznie w
przeciągu 24 godzin. Teraz tylko poczekać na przesyłkę. Jednak molochy
mają to do siebie, że ciężko z nimi cokolwiek załatwić. Małym firmom
zależy na każdym kliencie.

--
pozdrawiam
http://www.maniooo.pl/