sklep w typie komputronika

Autor: Jacek Sałacki <jsalacki_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 14:53:16 MET

Szukam sklepu/sieci sklepów podobnej do komputronika, albowiem komputronik
wnerwił mnie ostatnio parę razy i powiedziałem sobie ze nie będę u nich nic
kupował.
Warunki w skrócie:
- sklep internetowy równolegle z sklepem tradycyjnym - tak aby można było
przez siec obejrzeć ofertę, zamówić, ale jednocześnie jak coś jest szybko
potrzebne to pojść "na żywo" coś kupić
- w miarę przystępne ceny
- dość szeroka oferta
- sensowna, kompetenta obsługa, bez zaburzeń psychicznych(oj to będzie
ciężko - jak narazie trafiłem na jeden taki sklep ale bez sklepu
internetowego)

Możecie coś polecić? gdzie się najchętniej zaopatrujecie w sprzęt?

--
Jacek Sałacki