GF6600GT AGP - dylemat taktowania

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 15:41:56 MET

Mam karte Gigabyte GF6600GT GV-N66T128D 128bit/128MB i wg specyfikacji
producenta jest to uklad z GPU taktowanym nominalnie 500MHz zas DDR3
1000MHz... Tyle, ze dolaczony program V-Tune II pokazuje mi nominalne
taktowanie: GPU 300MHz zas DDR3 1000MHz. Co jest grane (bledny odczyt
programu czy jak? - w testach sa zmiany wydajnosci jesli cos w nim
przestawiam wiec raczej dziala ok...)??

Inna sprawa to chlodzenie dla tego modelu karty (najnowszy BIOS
odblokowuje czujnik temp GPU wiec moge sobie podejrzec jak sie grzeje) -
poniewaz nawet jak dotykam palcem, czuje ze radiator pamieci z lekka
parzy w paluchy.
Co proponujecie z tym zrobic? Jakies alternatywne chlodzenie, jakie sa
wasze typy?

Pzdr OMSON