Re: Asus A7V880 - co najmocniejszego?

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 09:54:49 MET

> Mam możliwość kupić w miarę tanio płytę ASUS A7V880. Płyta wydaje się mieć
> wszystko to czego trzeba do szczęścia - już choćby działające USB 2.0 jest
> dla mnie wystarczającym powodem do zmiany :)

Płyta ma wszystko co trzeba i jak za te pieniądze jest świetna.
Pamiętaj tylko o aktualizacji biosu do najnowszej wersji bo pierwsze są
mocno skopane.
Możesz mieć problemy z pamięciami, u mnie działały tylko firmowe (w dualu na
200) i to maksymalnie 2 sztuki.
Cztery tylko na 166.

> Na początek na pewno będę kombinował ile da się wyciągnąć z obecnego
> procesora - ale generalnie to bym chciał kupić coś mocniejszego...
> Pytanie - co?

Jedynym sensownym wyborem jest Athlon XP mobile. W najgorszym wypadku ruszy
na 11x200.

TM