Asus A7V880 - co najmocniejszego?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 08:23:26 MET

Witam,

Moja obecna płyta - Epox 8RDA+ - trochę mnie zaczyna wkurzać. Po pierwsze
nie ma złącz SATA i muszę się posiłkować kontrolerem SATA SIL3112 na PCI, po
drugie mój egzemplarz prawdopodobnie ma zwalony kontroler USB i przy
urządzeniach USB2.0 sprzęt głupieje (muszę sobie kupić hub USB 1.0)...

Obecnie mam Athlona XP 1700+ - z tych "lepszych", które mogą być puszczane
na znacznie wyższych częstotliwościach. Niestety na mojej płycie wyższe FSB
nie do końca było stabilne...

Mam możliwość kupić w miarę tanio płytę ASUS A7V880. Płyta wydaje się mieć
wszystko to czego trzeba do szczęścia - już choćby działające USB 2.0 jest
dla mnie wystarczającym powodem do zmiany :)

Na początek na pewno będę kombinował ile da się wyciągnąć z obecnego
procesora - ale generalnie to bym chciał kupić coś mocniejszego...
Pytanie - co?

Semprony64 to zupełnie inna podstawka, zresztą jakoś 64bit specjalnie mnie
nie bawi bo więcej z tym kłopotów niż zysków...

Jak patrzę na oferty normalnych sklepów, to wygląda na to że najlepszy jest
Barton E - 200MHz*10.5... Ale jakoś nie widzę ich na allegro - tam są tylko
te taktowane FSB 333MHz. Czy to znaczy że tych "lepszych" nie ma w zasadzie
w sprzedaży?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944