Re: Asus A7V880 - co najmocniejszego?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 14:17:25 MET

Dnia Fri, 25 Nov 2005 09:54:49 +0100, Tomek napisał(a):

> Płyta ma wszystko co trzeba i jak za te pieniądze jest świetna.
> Pamiętaj tylko o aktualizacji biosu do najnowszej wersji bo pierwsze są
> mocno skopane.

No właśnie dzięki temu ją mam...
Wujek ją kupił, a gdy ja byłem na urlopie - zaczęły się cuda dziać. Jakiś
"spec" niby ją sprawdzał i stwierdził że chipset jest uszkodzony. Wujek nie
miał czasu czekać 2tyg. na wymianę więc kupił nową...

> Możesz mieć problemy z pamięciami, u mnie działały tylko firmowe (w dualu na
> 200) i to maksymalnie 2 sztuki.
> Cztery tylko na 166.

Na razie mam 2x256MB, pewnie i tak przy okazji zmiany procka zmienię to na
2x512MB - więcej na razie nie przewiduję, bo nie gram :)

Hmm - np. taki jak ten? http://allegro.pl/show_item.php?item=73314545

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944