[OT] Pomóżcie studentowi :)

Autor: danherr <danherr_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 01:08:23 MET

Witam wszystkich tym bardziej serdecznie, że to mój pierwszy post tutaj.
Mam taki problem, pośrednio związany z tematyką grupy i zapewne śmieszny
dla większości z Was:)...

Jestem studentem informatyki (Politechnika Wrocławska, II rok),
zobaczyłem ogłoszenie i chciałbym odpowiedzieć. (Aha, jak na razie
jestem technikiem elektronikiem o specjalności systemy i sieci
komputerowe:)) Jedyny problem mam z "ofertą cenową". Fragment ogłoszenia:

"informatyka/sprzętowca/sieciowca

do pracy dorywczej, w niepełnym wymiarze godzin, najlepiej na umowe o
dzieło.

Wymagamy znajomosci tematów informatycznych/sieciowych/sprzetowych oraz
umiejetnosci współpracy z laikami komputerowymi.

Obowiazków wolałabym dokładnie nie precyzować, myslę, iż bedą sie pojawiać w
trakcie wspólpracy. Na poczatek na pewno trzebaby zrobić przegląd firmowej
sieci, pospisywac numery seryjne windowsów, porobić co niektórym osobom
porządki na dysku, przeinstalowac ze 2 windowsy (a potem skonfigurowac sieć
i resztę programów, żeby działała).
Dodatkowo nie częściej niż raz w miesiącu komuś padnie komp, w przypadku
takiej awarii trzebaby podjechać i przywrócić go do życia (zdiagnozowac
problem, przeinstalowac co trzeba, ew. wydać dyrektywę co trzeba zakupić,
kupić to i wymienić zepsutą część na nową).
Myslę, iż byłaby to praca na 1/10-1/5 etatu (1-2x w tygodniu po 4 h), firma
jest otwarta pn-pt 7-17, sob 8-13 i w tych godzinach trzebaby się zmiescić
(nie ma mozliwości pracy w innych godzinach)."

Nigdy nie pracowałem "oficjalnie" w zawodzie. Tym wszystkim zajmowałem
się do tej pory na zasadzie rodzina, znajomi, znajomi znajomych, płatne
"co łaska" :) .

Ile ja tutaj mam zażądać??? 200, 300 PLN/miesiąc? Poważnie nie mam
zielonego pojęcia:/.

Dzięki za sugestie i pozdrawiam wszystkich! (Przepraszam za OT)

--
Daniel Hernik