Re: Jaka nagrywarka DVD?

Autor: shocik <szocik3_at_tlen.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 00:16:34 MET

> 2. Za bardzo tnie koszty, ale to dotyczy wiekszosci producentow
> napedow optycznych. Na kazdy kolejny naped DVD-RW ludzie narzekaja
bardziej
> niz na poprzedni, a powinno byc odwrotnie. Czasami nie warto oszczedzic
> tych dodatkowych 2$

no i takiej odpowiedzi oczekiwalem, sam w tej chwili mam liteon'a tyle ze
combo
i smiga jak maly samochodzik.
a kumplowi jak bede skladal kompa to i tak chyba Nec'a zasadze, gdyz
zakup bedzie robiony w hurtowni w ktorej BenQ sie nie uswiadczy a Nec'a
jakos
lubie - a szczegolnie od czasu, kiedy to bawilem sie ML-5 ;]