Re: Proćki - Lameriada

Autor: Y.Q. <Yarl.Qman_at_t.polbox.com>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 22:18:37 MET

Użytkownik "Filip Ozimek" napisał w wiadomości news:dm58oc$5na$1@inews.gazeta.pl...

> Nie rżnij głupa. Chodziło o rozporządzenie.

Rozporządzenie jest dla biurw, które bez papierka klepniętego
przez ministra nie są w stanie się samodzielnie wy..smarkać.

> To dlaczego nie pisać w UTF-16? Przecież UTF-8 jest podzbiorem UTF-16.

Jak wylądują ufoludki to zaproponują nam przejście na UTF-64 :-)

> Ale na polskich grupach dyskusyjnych Japończycy, Chińczycy i Hindusi piszą po polsku a do tego starczy im ISO-8859-2.

Jeżeli się będą logować na polski serwer newsowy to będą musieli
używać charsetu który na danej grupie lub serwerze obowiązuje.
Co zrobią jeżeli logują się do kilku serwerów w różnych krajach ?
Za każdym razem muszą zmieniać kodowanie zależnie od kraju.
Im więcej zmian tym więcej możliwości pomyłek.

> Mogą równie dobrze cytować się w ISO-8859-2.

Mogą ale nie muszą. Jako stary sprzętowiec (bo inni na tę grupę
nie pisują) powinieneś wiedzieć że element ludzki w systemie
informatycznym jest najbardziej odporny na modernizacjÄ™.

> A co ma system operacyjny do zdania?

"Każda sroka swój ogon chwali."

Ponieważ zrobiło się OT, to proponuję EOT

--
Y.Q.