reset biosa -wiem gdzie nie wiem jak ...

Autor: Darek <bez_at_maila.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 14:57:50 MET

mam notebooka po gwarancji model COMPAL DAT23, jest problem wydaje mi sie ze
dotyczy on biosu.

Komputer pewnego dnia sie zablokował i cisza, po miesiacu zaczal znow
chodzic, podejrzewam ze mu sie bateria biosu wyczerpala i bios sie
wyczyscil.

Pod pamiecia jest plytka na ktorej jest sciezka w ksztalcie szlaczka i pisze
"clear cmos" podjerzewam ze trzeba sciezke zewrzec, ale jak z czym i gdzie
???

Podejrzewam, ze wszystkie Compalowskie notebooki maja ten sposob resetu, ale
czy objawy skazywaly by na blad biosu.
Po tym miesiacu ruszyl, znow zalozylem mu procka i pamiec i znow padł, objaw
taki jak w zwyklym komputerze kiedy zasilacz nie wydala, tez trzeba bylo
zrobic clear biosu a pozniej upgrade ...

i pomagalo !!!