Re: wytrzymałość płyty głównej i innych akcesoriów

Autor: harcerzyk123 <_at_o2.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 14:57:49 MET

Ignaś napisał(a):
> Witam, ostatnio montowałem kulera na płycie i usiałem użyć do tego
> strasznie dużo siły że aż się spociłem, w związku z tym mam krótki
> zestaw pytań:
> 1. czy łatwo w ten sposób złamać płytę główną?
Zależy jak leży płyta główna, jeśli na płaskiej powierzchni (np. stół
czy podłoga) to trudno, ale jeśli podeprzesz an brzegach cegłami i
wciśniesz to raczej trzaśnie ;)
> 2. czy łatwo ukruszyć procesor (p4)?
Jeśli się nie mylę to P4 mają tę blaszkę odprowadzającą ciepło (przy
okazji chroni ona przed ukruszeniami).
> 3. czy łatwo urwać przez przypadek jakiś tranzystorek(inne wystające
> drobiazgi)?
Jeśli będziesz kręcił radiatorem i zahaczał o wszystko co możliwe to
może się tak zdarzyć.
> 4. na co najbardziej uważać?
Na to aby śrubokręt się nie omsknął bo można przeorać ścieżki na mobo
(mam starą płytę na Socket A i na to trzeba patrzeć).
> Pozdrawiam
Pozdrowionka

--
Wolę dyktaturę, w przypadku wpadki przynajmniej wiadomo kogo powiesić.