Re: Okulary do LCD?

Autor: TK <nospam-kochmans_at_polbox.com>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 17:28:08 MET

Maciej "yaq" wrote:

> Dobry przeplot nie jest zly:) ale tu mowa i okularach migawkowych:)

Cytat z instrukcji do karty graficznej ASUS V8420 Deluxe (dotyczy trybow
wyswietlania obrazu stereoskopowego):

Line Interleave
Select this option for better monitor compatibility, particularly for
monitors with less bandwith or less range of horizontal/vertical
frequency. Stereoscopic visual quality, however, will be poor since only
half the vertical lines are generated.

Koniec cytatu.
Nie wiem jak w praktyce wyglada ten line interleave, bo nie probowalem.