Re: Canon IP3000

Autor: miab <miab1_at_fibernet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 15:45:37 MET

Krzysztof <krzych333@interia.pl> wrote:
> Mialem co innego na mysli.Czy jakosc fotek z tych drukarek ci nie
> wystarcza?
> Czy potrzebujesz koniecznie drukarek foto tzn wedlug mnie drukarek z
> dodatkowym patronem fotograficznym!

Najzupełniej wystarcza dla wiekszości zastosowań, w dodatku w połaczeniu
ze znaczną szybkoscią i niskim kosztem eksploatacji drukarek Canona'a
z przedziału iP1000-ip5200
Natomiast do druku foto to tak naprawde własciwszymi są drukarki sześcio
do dziewiecio tuszowe czyli EPSON R200 R220 R300 R800 R1800 R2400
czy Canon iP6000 iP6210D iP6220D iP6600D iP8500.
Dlatego zapytałem się o to foto, bo to akurat żaden argument w dyskusji
o dobrej drukarce uniwersalnego zastosowania.

miab