Toshiba A3-184 (Spisek?)

Autor: artoor <artoor35_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 00:30:28 MET

Witam wszystkich grupowiczów
Zaczne od tego, że od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem kupna notebooka.
Spedziłem mnustwo czasu na wertowaniu informacji, czytaniu testów,
porównywaniu modeli. Śmiem twierdzić, że przeczytałem jakies 3/4
swiatowego internetu zwiazanego z powyższym zagadnieniem. Aż pewnego dnia
zdecydowałem - Toshiba Tecra A3-184. Jakiez wielkie było moje zdziwienie,
kiedy dowiedziałem się, że model ten w Polsce jest nie do kupienia, nikt
nie może mi go sprowadzić. I Tu nasuwa się moje pytanie. Jak to możliwe,
ze zwycięzca Testu notebooków, w listopadowym numerze CHIPA, w kategori
Power (Toshiba Tecra A3-183) jest niemożliwy do zakupienia, gdyż
najprawdopodobniej nie jest do naszego kraju już sprowadzany, a może nawet
nie jest produkowany? Nasuwa się wam jakieś wytłumaczenie tej sytuacji? W
końcu listopad jeszcze się nie zakończył, a ww notebook jako żywo okupuje
fotel lidera w Chip 11/05. Dziękuję Ci, że doszedłes do końca. Pozdrawiam
artoor.