Drukarka HP4L i zacinanie sie papieru

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 23:53:04 MET

Witam

W sumie nie spodziewam sie zadnej bardzo konkretnej rady, ale moze...
Problem polega na tym, ze w drukarce HP4L zacina sie papier-niezaleznie czy
zrodlem jest podajnik czy tez reczne podawanie oraz czy kartka ma wyjechac u
gory czy tez z tylu drukarku - za kazdym razem po prostu kartka zatrzymuje
sie w srodku drukarki.
Problem polega na tym, ze moze i nie jest to jakas wielka usterka, ale jak
oddam do serwisu to naprawa bedzie porownywalna z wartoscia drukarki (w tej
chwili na allegro mozna kupic za ok. 100). Co byscie radzili zrobic?
Serwis? Kupic "nowa" a ta na smietnik? Czy moze samemu postarac sie usunac
awaria, tylko ze rozkrecilem ja i za bardzo nie wiem gdzie w mechanizmie
szukac usterki. Na dodatek drukarka ma zabezpieczenia, ze bez obudowy nie
pojdzie i trudno mi nawet przetestowac co sie dzieje z kartka w czasie
drukowania.
Jakies rady?

pozdrawiam
Tomek