Re: Drukarka HP4L i zacinanie sie papieru

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 00:47:34 MET

"Tomasz" <labeo7@poczta.onet.pl_usun> wrote in message
news:dm07gm$bv3$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> W sumie nie spodziewam sie zadnej bardzo konkretnej rady, ale moze...
> Problem polega na tym, ze w drukarce HP4L zacina sie papier-niezaleznie
czy
> zrodlem jest podajnik czy tez reczne podawanie oraz czy kartka ma wyjechac
> gory czy tez z tylu drukarku - za kazdym razem po prostu kartka zatrzymuje
> sie w srodku drukarki.
> Problem polega na tym, ze moze i nie jest to jakas wielka usterka, ale jak
> oddam do serwisu to naprawa bedzie porownywalna z wartoscia drukarki (w
> [...]

Sprawdz rolki gumowe zabierajace i potem prwadzace papier, sciagnij
serwisowke do tego modelu z : http://www.eserviceinfo.com/ pewnei bedzie
opisane co i jak. Sama regeneracja jest mozliwa poprzez dokladne umycie i
zmiekczenie rolek (sa specjalne plyny do tzw "regeneracji obciagow" w
maszynach drukarskich i sitodruku - podejdz moze do jakiejs drukarni
materialow reklamowych to moze dostaniesz parenascie ml). Znajomy
regenerowal rolki o wiekszych srednicach nakladajac fragment prezerwatywy :D
hehe dzialalo ok, na mniejsze moze wystarczy naciagnac kawelek palca z
lateksowej rekawiczki...itd itd itd - sam pokombinuj - ale zacznij od
serwisowki i odszukania problemu.