Re: Jak działa bluetooth i czy jest w Aspire 5024?

Autor: Doker <doker0_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 23:50:03 MET

Wojtek napisał(a):
> Masz na myśli pewnie opcję Bluetooth collabaration ?
Tak ta wlasnie opcje mam na mysli.

> Nie próbowałem, przeglądając sieć sugestie są takie że ponieważ
> większość urządzeń przenośnych ma Bleutooth'a a nie wlan, byłoby miło
> gdyby się mogły połączyć do AP Wlan.
A to dziwne sugestie bo to chyba latwiej mniejszosc przystosowac do
wiekszosci niz na odwrot
ponadto to lepszy przystosowuje sie do gorszego nie na odwrot prawda?
WLAN jest tym lepszym oczywiscie.

> Nie testowałem, dla mnie to teoria. Możesz spróbować ustawić AP i
> spróbować się połączyć po BT. Wątpię by się udało.
UStawilem lecz nie wiem co zrobic, zeby sie polaczyc. To nie jest takie
plag&play
jak WLAN. Trzeba miec program do komunikacji (jak przy podczerwieni) tak
mi sie przynajmniej zdaje i sie ludze...

> Myślę że w tej kwestii to powinieneś szukać pomocy na grupach o wlan lub
> bluetooth'ie
bardzo chetnie, ale nie ma takich grup... nie mowiac o alt.