Re: Jak działa bluetooth i czy jest w Aspire 5024?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 00:19:21 MET

Masz na myśli pewnie opcję Bluetooth collabaration ?

Nie próbowałem, przeglądając sieć sugestie są takie że ponieważ
większość urządzeń przenośnych ma Bleutooth'a a nie wlan, byłoby miło
gdyby się mogły połączyć do AP Wlan.

Nie testowałem, dla mnie to teoria. Możesz spróbować ustawić AP i
spróbować się połączyć po BT. Wątpię by się udało.

Myślę że w tej kwestii to powinieneś szukać pomocy na grupach o wlan
lub bluetooth'ie

Wojtek