Re: Jaka nagrywarka DVD?

Autor: Majki <salamander82_USUN__at_wp.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 14:21:07 MET

Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dlv4gb$50g$1@news.dialog.net.pl...

>Gdybym dzis mial kupic nagrywarke zaryzykowalbym i
> zamiast LG wciagnalbym Benq' 1640 - to nagrywarka ktora kupowana jest jako
> oem przez plextora, opinie sa raczej pozytywne wiec...?
> W kazdym razie nie martwilbym sie o trwalosc LG bo masz 2 lata gwarancji
> door2door wiec jak sie zepsuje to dostaniesz nowa a za jakis czas...

Odpisuje Pandy'emu, ale w gruncie rzeczy tyczy sie to wszystkich
odpowiadajacych na moj post. Dzieki za opinie, naprawde mi pomogly w
podjeciu decyzji. Wybor padl jednak na Benq, zaraz jade go odebrac,
zobaczymy jak sie ta nagrywarka spisze...
Jeszcze jedno, jaki DVD-ROM byscie polecali do kompletu, zeby wszystko
ladnie smigalo (poza proponowanym wczesniej LiteOn 16P9S)?

Dziekuje jeszcze raz i pozdrawiam

Majki