Re: Jaka nagrywarka DVD?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 13:55:40 MET

"Majki" <salamander82_USUN_@wp.pl> wrote in message
news:dlus3u$tfe$1@opal.icpnet.pl...

Mam 4163 i nie moge raczej potwierdzic zadnej z opisanych przez Ciebie wad.
Jest ok, nagrywa, plyty sie odczytuja, nie prowadze salonu nagraniowego wiec
nie pale 100 plyt dziennie i trudno mi powiedziec jak sprawdzi sie w takiej
pracy.
Ogolnie dobra nagrywarka. Gdybym dzis mial kupic nagrywarke zaryzykowalbym i
zamiast LG wciagnalbym Benq' 1640 - to nagrywarka ktora kupowana jest jako
oem przez plextora, opinie sa raczej pozytywne wiec...?
W kazdym razie nie martwilbym sie o trwalosc LG bo masz 2 lata gwarancji
door2door wiec jak sie zepsuje to dostaniesz nowa a za jakis czas...