Re: termistor przy wentylu na CPU ??

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 06:19:26 MET

Dnia Tue, 22 Nov 2005 01:21:27 +0100, MPer napisał(a):

> Witam,
> zakupiłem dziś wentylator arctic cooling fan 3 TC, a więc wersja z
> wbudowanym termistorem, tylko takie były akurat w sklepie.
> Zamierzam zamontować to (podłączyć do gniazda CPU Fan w płycie gł)na CPU
> zamiast hałaśliwego boxowego wentylatora (socket A, barton 2500+, płyta MSI
> KT6 Delta FIS2R), oczywiście z użyciem przejściowki z 60 na 80 mm.
>
> Zastanawiam się tylko czy ten termistor nie będzie się jakoś "gryzł" z
> regulacją szybkości wentylatora przez płytę główną, bo zapewne termistor
> [...]

A propos rozwiązania z adapterem 60-->80mm, daj znac jak się to sprawuje i
jakie są wyniki chłodzenia względem samego wentyla 60mm, bo przymierzam się
do identycznego rozwiązania na identycznym procku - tylko podkręconym do
3200 - i nie wiem czy zda to egzamin, czy kupować nowego 60mm.

Pozdrawiam.

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |