Obudowa USB2.0 i nagrywarka DVD...

Autor: <twinsen_at_bignet.zabrze.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 05:30:33 MET

Wyczytałem na sieci, że taka kombinacja po prostu nie
pracuje. Ma ktoś działającą obudowę USB 2.0 np. EasyTouch i
nagrywarkę DVD, która NAGRYWA w tej konfiguracji? Ja nie
potrafię zmusić do tego Plextora PX-740A. Co ciekawe, dysk
twardy Maxtor 200GB podłączony poprzez tą obudowę -
normalnie działa, sama zaś nagrywarką podłączona przez taśmę
IDE bezpośrednio do płyty głównej - działa i nagrywa. Ponoć
problem jest głębszy i do tej pory nie rozwiązany! I nikt
nie wie, od czego to zależy. Po rozpoczęciu nagrywania
całość po prostu się wiesza, Nero stoi w miejscu, a
nagrywarka szumi i też nic. A ja wydałem kasę już na drugą
obudowę USB i to dalej nie działa. Zaczyna mnie trafiać
powoli szlag!!!!!!!!!!!! Czemu odczyt pracuje, a zapis nie
???????
A tak się cieszyłem, że będę mógł sobie przenosić nagrywarkę
DVD pomiędzy biurem a domem i nagrywać różne rzeczy...
HELP!

--
lex
There is nothing wrong with your television set.